Instagram
Like A Dream
D'Boss!

Hello, Che here ;D Im an annoying girl so yeahh. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Be nice here, do visit do follow ;3



Entries About Linkies




Scream!



Ask me, maybe?


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
Bahh

Tumblr_luifwprs7e1r4rnmwo1_400_large

Hello readers ? ;DD How are you ? Lama aku tidak buat entry rite ? THE TRUTH bahh . Naa , tajuk entry aku BAHH ni kenapa ? HAHAHAHA LOL ! Sabah punya sakap bahh ni . Act aku buat tajuk bgni sebab banyak perkara yang aku mau share && semua ni kalau mahu dicakap semualahh yang buat aku menyamal cakap orang brunei kalau melayu dia merajuk sejaa bahh . Naa , banar bahh . Let's see , firstly aku mahu cakap pasal SEKOLAH . Act aku plan mahu pindah sekolah dari SMK Benoni Papar Sabah pergi ke ..... HAHAHAHAHAHAHA ;DD *tidak tahu bahh tuuu lagi* ! banyak sudah cadangan ni , pindah p Majakir lahh , Labuan lahh , Likas lahhh , All Saints lahhh , banyak lagi lahh . Sekali bilang umi aku nanti aku ndaa biasa lagi && macam2 lagi . Umi benarkan sudah but aku btauu dorang lambat bahh . Naa , tidak tahu mahu cakap apa lagi kan sekolah sejaa di Benoni tuu , *senyum ;) then say BAHH* Secondly aku mahu telefon Nokia c3 . //apa ? ndaa lawaa ? lawaa g BB ? Bahh ndaa aku kesahh bahh mmg N c3 tuu jugaa pujaan aku\\ Bilang umi gaji bulan 10 tapi tiada jugaa , ditagih dia cakap gaji bulan 11 then p tagih lagi gaji bulan 12 kunue , naa sini aku memanas sudahh sampai aku p tengking , marah2 && etc . Sepatutnya aku ndaa patut buat gtuu sama umi tapi aku ni ada BABAL KEPARAT kan tuu lahh ! Adeshh , ndaa paa masihh boleh sabar , senyum ;) && say BAHH . ;DD its okayyys . Thirdly aku mahu KURUS !! i want my SIZE S back ! Punyalahh kurus aku dulu sampai banyak orang olo2 aku papan lahh , tekeyy lahh , tiang lahh , what else aa ? Ehh macam2 lahh bahh . Tapi sekarang , p sana jakk kena tegur Ehh gemuk sudahh kau ka ! Lain ni , bidaa ! , pastuh ada juga yang cakap bgni Ka lama ndaa nampak bahh . *cerita punya cerita lahh kunuee , ndaa lama gtuu terus menegur* Bahh kenapa lahh kau makin gemuk ni ? Alalalaa , baju pun besar2 sudah dipakai . Lain tul , HAHAHAHA . BAHHH lahh juga perkataan yang keluar selain drpda senyum && sabar . Chill kunue ** Aku mahu buat azam baru , NEW YEAR 2012 ni aku buat azam bahawa *bahh apa kunue ada bahawa2 ni , haha* aku akan belajar bersungguh2 sebab mahu PMR , solat | sembahyang *lama sudah meninggalkan solat , astaghfirullah* insyaALLAH akan diteruskan solat ini even PMR habis sudah nanti , kurangkan makan , kawal nafsu makan sebaik mungkin even ada gastrik tapi melebih lebih pulaa aku makan hahaha , kurangkan FACEBOOK , BLOGGER , TWITTER , PHOTOSCAPE , PHOTOBUCKET , WEHEARTIT , GOOGLE , YAHOO! , GIMP , etc . Sebaik baiknya jauhkan diri dari gejala soSIAL ituu . Agagagaa , taubatlahh sebelum kamu ditaubatkan , sembahyanglahh sebelum kamu disembahyangkan ! Great . Okayys penat , kbyee ;) Good night everybody . See youu , ;) ASSALAMUALAIKUM 

Credit .  ♥ heart

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE