Instagram
Like A Dream
D'Boss!

Hello, Che here ;D Im an annoying girl so yeahh. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Be nice here, do visit do follow ;3



Entries About Linkies




Scream!



Ask me, maybe?


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
School




Assalamualaikum , hello fellas here i am ;DD haha , awwww =.= 2 words and 1 feel , GOODBYE HOLIDAYS - SAD ! haha , agagagaa -,- act ramai yg blum ready p sch kann , esp kpda yg PMR dis yr && SPM . fuhhh! tiredlahhh , naaa baru ckit bgni sdh pnat , act bnyk dah aku typingg dr td , iaitu layann facebook , lama tak online bnyk plaa inbox tnya itu ini tp ada bbrpa inbox tuu yg aku tak lyn . NAK TAU INBOX APE ? adalahhh . akikikiiee , main main jerr , inbox yg bwa kenalan aku tak layan , inbox yg tnya sal aku single ke tak aku confirm tak lyn aa , yg paling paling paling aku tak layan ialahh , jeng jeng jeng (sambil bunyi drum, haha) if someone ni tanya sal EXBF aku c MOHDSHAHFIZ | ALONG tuu . ' kau mc sma dia ka ? ' knpa dia relation ngan org lain ? kmu break ? ' hahh !! whats goin' on babe ? kmna mghlang ur relationshp ! damn okayy . bahh suka hati aku lahh ! ngeee , no act ada sbb sbb tertentu yg korg takkan faham , yg pnting skrg aku mw fokus ngan PMR aku k . okay beralih kpda topik kta , SCHOOL ? tomorrow start sudahh sch , naaa sakit jiwa ohh . not ready bahhhhhh ;OOO ! help me , still want datingg wif my holidayss ! bangang tul ohh , ;( aduii , anyway aku msti kuatkan smgt untuk sch , ceria . happy . suka . terpaksa . oppss terlepas sdh , haha ;DD d facebook aku buat ayat ni , haha ;PPP


Eka Luvbabymiloya ALLAH , permudahkan pembelajaran aku esok dengan kelas baru , kawan kawan baru , cikgu cikgu baru dan jauhkan aku dari rasa benci dan dendam terhadap cikgu cikgu aku serta kawan kawan aku yang baru mahupun yang lama , dan permudahkan hari hari aku hari ini , esok dan seterusnya . Aminnnn !
 ·  ·  · about an hour ago near Kota Kinabalu


Okayys , so tolong korg doakan sekali yaa readers . :) may ALLAH bless you alls . Ohh yahh , about my blogger . I donoo apa sdh jd kt blog aku , shoutbox ntah gila gila . Box yg untuk d LIKE (page) tuu pun gila gila . aduii , seriously takde msa nak buat or design balik smua ni , if ada msa aku akan ubah juga blog aku ni . mcm dah jd angau dah ni , haha ;DD skrg ni mmg klangkabut cari gmbr pun main ambik ambik jerr kna mrh dah , kna suh tdur . hoho , yahh skrg mmg kna control . ada sebab juga my parents buat mcm tuu , ;DD btw i happy sgt okayys tp ada rsa sakit hati jugaa lahh , kecewa , cemburu , rindu . hmm , MOHD SHAHFIZ | ALONG aku rindu kauuuu . ;( kau dengar kahh ? confirm tak dengar kan ? sbb i tak ckp pun , taip jerr . haha , melawak plak c babat ni . agaga , okayys bye ;) see you alls again . 

- Jelausy Kills.*



REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE