Instagram
Like A Dream
D'Boss!

Hello, Che here ;D Im an annoying girl so yeahh. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Be nice here, do visit do follow ;3



Entries About Linkies




Scream!



Ask me, maybe?


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
Chui .

Tumblr_lvsczqr5us1qj7weno1_500_large


Korang nampak apa ? Gambar kan ? Haha , sekarang * intro time .
Baju kelabu adik ipar saya , baju hitam abang ipar saya && baju pink husband saya .
Haha , tak caya ? Silakan tanya dia sendiri . Haha , main - main jaa okayys .
Baju pink tuh Joe Jonas kan ? Aku sayang kat dia sebab birthday dia sama dengan saya okayys .
Haha , okayys . Actually saja nak update blog . Nak share ayat - ayat ni  ja .

Hati yg terluka umpama besi bengkok walau diketuk sukar kembali kepada bentuk asalnya. Kegagalan dalam kemuliaan lebih baik daripada kejayaan dalam kehinaan. Memberi sedikit dengan ikhlas pula lebih mulia dari memberi dengan banyak tapi diiringi dengan riak.Tidak ada insan suci yang tidak mempunyai masa lampau dan tidak ada insan yang berdosa yang tidak mempunyai masa depan.

Dapat baca tak ? Sorry kalau background quote saya tuh terlampau menyerlah . Hihi ;DD
K out , baii ;DD



E5afd021c0253ead11297dda20641ab2_large


Credit .  ♥ heart && ♥ google


REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE