Instagram
Like A Dream
D'Boss!

Hello, Che here ;D Im an annoying girl so yeahh. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Be nice here, do visit do follow ;3



Entries About Linkies




Scream!



Ask me, maybe?


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
The story beginnnn..



Pssst! Assalamualaikum :D Hellooooooooo. Hahahahaha
Haaaa, muka 2 ekor yang macam kucing tu ialah aku dengan cousin aku!
Hahaha, aku yang guna tudung purple and belakang tu Wani cousin aku. Cehhwahh :P
Okay okayy.
Aku HAPDETTT ni bukan mau tayang muka aku yang senget sebelah tu tapi mau cerita sikit ;P

Aku ada adik angkat ni nama dia Mariah Isabel Khlim, she was 13 years young 
and stayed at Papar, Sabah.
Okayy, aku anggap dia ni macam adik aku sebenar sebab aku pun belum
pernah lagi ada adik angkat sebelum ni.
Kakak and abang angkat pernahlah, kalau adik belum pernah.
Hahaha poyooo. Added, aku tiada adik kandung gegirl, boboy adalahh.
Tu pun jahat! Grrrrrr -,-

Kami boleh jadi adik angkat and kakak angkat ni sebab dia yang propose aku.
Kikikiii :DDD *PROPOSE SANGATTT*
BETUL! BETUL NI BETUL!
Adik aku tu yang propose aku.
Haa? Kenapa bukan aku yang propose?
Haihh almaklumlah, jual mahal sikittt. Lagipun kan aku belum pernah ada adik angkat.
Macam mana mau propose, HAHAHAHA!

.
..
...
....
.....
......
........
.......................................................-oo-

ACTUALLYlah kan, aku ada ramai adik angkat bahh nii, hahaha *muka poyoo+malu malu*
tapi semua aku ndaa anggap macam aku anggap si Abel ni
sebabbbbbb.
They like to do their own work and
anggap macam kakak dorang ni macam ndaa wujud.
Derrrr siapa suka? T,T
Andddd, dorang semua tu pun yang propose aku bukan aku yang
merayu rayu sama dorang yang CHIPSMORE tu -,-

Bukan mau ambung yang aku ni jual mahal lah k, tapi hakikatnya begitu,
let's see this! :P


Haaaaa! Tak percaya ek?
Hahaha, biarlah bahh kan siapa pun yang propose janji kita happy!
Jom tengok apa aku jawab time tu :P


Hahahahahahahahahahaha!
Bodohnyaa aku jawab begituuuuu.
Fuihhhhhhhhk! Over excited lettewwwww :P
Andd bukti lain yang mengatakan aku ndaa pernah propose adik angkat ni
ialahhhhhh ;;;;;;;


Naaaa, ndaa pecaya lagi.
Haihhhh kamu ni, hahahahahahahhahaaha luls


Actually tujuan utama aku mau buat entry ni bukan apa,
sebelum ni Abel pernah update entry pasal aku tapi aku tiada pula buat
entry pasal dia. So hari ni aku kasih settle juga entry aku pasal dia.
Aku sayang dia weii. Macam adik wa betul betul dah tu baii.
Hahahah apa keno tuuuu :PPPP

Kalau kamu semua mau baca entry dia pasal aku tu
kamu semua boleh klik ni k :) BellaSwan99
Kalau kamu baca blog dia,
kamu mesti akan TERbaca pasal kami pernah gaduh dulu.

Okayyy,
tu cerita lama and sudah terkubur sanaa dalam tanah!!
Memang aku jahat weii sama dia masa kami gaduh tu, hmm kesian dia?
O F C O U R S E lahhh.
Aku yang terlampau emosi!
K k k kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
Forget about it. I hated!!

Hmmm, soooooooooooo :'D
Kamu mau tengok muka dia? Mesti mau kan.
Okayyy, :P
Sebelum tu, aku mau bagitau yang dia ni, kurus kering, lebih tinggi dari aku,
shekshiiiiii ladyyyyy, putih, muka macam cina+dusun, tengok dari muka dia ni,
macam ada sombong sikit.
Haaa, tak boleh sombong sombong.
Lempang kang! Most importantly, she is very cute!

Hahahaha okayy :D






Okayy!
Cute, right?
Yeahhh, i know :D
Hahaha i feel so tired, so we stopped up here!
BYE :DDDDD

*Credit  to Abel*

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE