Instagram
Like A Dream
D'Boss!

Hello, Che here ;D Im an annoying girl so yeahh. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Be nice here, do visit do follow ;3



Entries About Linkies




Scream!



Ask me, maybe?


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
I miss him.

734495_185744344911420_2104538532_n_large


ASSALAMUALAIKUM ;33
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
Yeahh haii. Seperti yang kamu kamu kamu dan kamu nampak pada tittle aku tu,
aku rindukan 'dia'. Huh?! ("",,) 'dia' tu siapa? Hahh!
'Dia' tu adalah my baby superman. OPPS! My ex baby superman okay.
TERSASUL pulaaaa. HAHAHAHAHA :') *fake smile*
Hmm, entahlah kan. Aku bahagia okay dengan 'si manja saya' ni sekarang.
Cuma, ............
Hmm, cuma ...........................................................
Haihh, cuma kan .................
Huh, susah okay mau cakap. Nanti kena fikir tidak sayang lagi.
Hmm, cuma dia ni jarang layan aku okay. Dia lebih pentingkan kawan dia.
Ehh okay, aku tau kawan tu segalanya. Girlfriend lari, kawan still ada right? Kawan lari pun,
kawan lain still ada right? Tapi, cara dia tu lain.
Kadang-kadang satu hari suntuk kami TIDAK BERLAYAN! *no text, no call*
Kamu tahan? Aku tahan. Cumanyaaa, aku tidak suka kalau hari-hari begitu.
Dan setiap kali dia buat aku sakit hati, sedih, menangis, risau and so on lah kan!
Mesti aku TERINGAT sama 'dia'.
Bukan suka-suka hati seja mau ingat okay, tapi suddenly TERINGAT. Secara tiba-tiba okay.
Maybe sebab dulu 'dia' selalu layan aku, so aku TERINGAT 'dia'.
Kan? :'(
Bukan aku mau pun ingat 'dia' yang kejam tu balik.
Tapi yalaa, setiap orang lain-lain perangai lah bah kan. Manada yg sama :'(
'Dia' ni kejam, jahat dan segala-galanya!
Tapi kalau bab-bab melayan ni, bab-bab ambil berat ni, memang dialah yg menang bah.
Tapi kalau pasal setia, aku tabik spring sama 'si manja saya' sekarang ni k.
HUHU! :'(
Aku tidak mau ingat 'dia'. HUHU.
Yalaa, aku mengaku aku masih sayang dia. :'(
Haih, STOPPPPPPPPPP EKAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kbye. :'(

REWIND ME THE PAST |