Instagram
Like A Dream
D'Boss!

Hello, Che here ;D Im an annoying girl so yeahh. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Be nice here, do visit do follow ;3



Entries About Linkies




Scream!



Ask me, maybe?


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
Ramadhan ♥

Tumblr_m7hpfnjez81r1phz9o1_500_large 


Assalamualaikum semua.
Salam ramadhan :D
Semua puasa kan? 
Bagus aa tu.
Jangan jadi mcm aku,
ikut makan sahur tapi tak dapat nak puasa
tiga tahun berturut-turut
sudah tidak
dapat puasa di First Ramadhan, Second and so on! ;(
Sedihhhhh.
Bukan apa, sudah takdir kan
bulan aku ni
jatuh pada First Ramadhan. Huhukkk ;(
It's ok!
Nanti habis raya mesti ganti. :')
Berdosa kalau tak ganti.
Tapi mudah-mudahan
puasa aku full lah tahun ni :'D
(Yang naik p bulan tu dikecualikanlah, haha)
Amin.
Yeahhh, raya ni aku guna tudung.
So lepas raya pun insyaAllah
aku akan guna tudung :D
Ya Allah,
lembutkanlah hati hambaMu ini
agar sentiasa
mahu menerima nasihat,
mendengar nasihat,
menuruti perintah orang tua
and sentiasa
mahu sembahyang dan menutup aurat! :'(
Amin ya Allah!
Okaylahh :D
Ni jaklah aku nak cakap :'D
Lain kali lagi yeeee
Nak p mandi,
nak p tuisyen weiii.
Hahaha
Take care all :D
Byee ♥

Eka D'redRibbon (Siti Zulaiqah Nadzurah Shamrey)

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE