Instagram
Like A Dream
D'Boss!

Hello, Che here ;D Im an annoying girl so yeahh. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Be nice here, do visit do follow ;3



Entries About Linkies




Scream!



Ask me, maybe?


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
Friend or Exboyfriend ;3

Tumblr_luoxy7brcb1qbkegbo1_500_large


Hai guys ;3
S T R A I G H T T O M Y S T O R Y ♥
Macam ni, tadi dekat sekolah aku duduk sorang sorang, 'forever alone' bahh orang cakap HAHAHA bukan apa kan, kawan aku yang 2 orang tu tak hadir T,T sedih I tauu. Wuwuu, sampai bilang kawan aku si Rusdi (kawan paling bikin panas -,- haha) "khayal khayal sendiri si Zulaiqah sabab dangannya ndaa hadir hahhaaha kasian eh" sambil sambil dia semak kertas peperiksaan dia tu. Weww, aku pun balas dengan suara mengencang "biar tah bah, bukan mati -,-". Terus mute, tiada lagi dia bercakap. Hahahha! Then Jonathan and Adib datang dekat aku sebab mau temankan and bawa cerita cerita. Actually banyak cerita kami tadi, dari masa kedua sampai masa sebelum last. Sebab masa pertama KH, lain lain kelas kan? Masa last tu masa PI/PM, Jonathan PM, aku and Adib jak PI. Haha ;3 aku mau cerita satu benda seja ni. Tadi kan Jonathan cerita cerita sama Adib tapi depan depan akulah sebab dorang duduk tempat kawan aku so aku dengar. Aku masa tu tengah berkhayal, berkhayalkan sesuatu yang aku pun ndaa ingat sudah. Bahahaha! Then dalam dorang cakap cakap tu aku dengar Adib cakap "aku tau ten kau masih sayang si Eka bah, jangan kau mau tipu aku, aih pukitai kau ini" then aku pun buat muka hairanlah sambil berfikir and cakap dalam hati "Eka mana dorang cakap ni? -,- Aku kah tu aa?" Terus Jonathan cakap sama si Adib, "sayang tu ndaa lah bah Dib tapi aku masih ndaa dapat lupakan dia (sambil tunjuk ke arah aku)" terus Adib ketawa karau and cakap, "naa kan kedapatan kau ten" terus aku menyampuk, "siapa kamu cakap ni?!" dengan nada yang kuat tapi tidak bererti marah ok ;3 haha then Jonathan cakap "Eh eh, manada bahh maksud aku, aku ndaa dapat lupakan si Wani sampai sekarang (padahal memang GF dia pun, LOL) kan si Eka perempuan sama macam si Wani tulah aku tunjuk dia sebab dia perempuan kononnya si Wani, hahahhaa" Tapi nampak sangat muka dia cover, terus aku lari dekat dorang Pika and buat buat TAK DENGAR. Aku terus bingung and bingung sampai sekarang, netau mau cakap apa lagi. Tapi memang aku rasa lainlah, dia jadi exboyfriend aku lama sudah. 4 tahun sudah, tahun ni 5 tahun sudah tapi boleh boleh dia cakap macam tu. Aku fikir aku lama sudah jadi classmate dia ni dia anggap aku macam bestfriend atau kawan rapat di kelas seja rupanya masih TETTT! To my friend Cik Puan Pyy a.k.a Pyut, aku ingat aku sorang seja macam tu rupanya dia pun sama sayang. Betul cakap kau, kita ndaa boleh tipu diri sendiri terutama sama perasaan kita sendiri. Wewwh ;3 Tapi aku ndaa mengharapkan apa apa pun dari dia. Awwh, stop! <//3
So ... Bye


Eka Metalcorepolytan D'redRibbon

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE