Instagram
Like A Dream
D'Boss!

Hello, Che here ;D Im an annoying girl so yeahh. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Be nice here, do visit do follow ;3



Entries About Linkies




Scream!



Ask me, maybe?


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
Chill bebeh

397167_210087305741388_128404717242981_461412_1762824714_n_large

"You lied to me!" :(

Yah yah yah :'|
nasib aku lebih kurang
macam gmbar tulah.
HOHOHO
:'(
tapi bukan sebab CINTA ok :')
sokayy lahh.
buat apa mau fikir.
sudah orang ndaa suka kita.
takkan mau paksa kan.
*FUCK*
tetap juga sakit hati.
arggg !!!! :(
ndaa dapat mau abaikan.
confirm ingat juga.
sakit hati aku
tengok post post
comment comment kamu.
LALALA~
*please abaikan che*
:'( huuuu
tak dapat juga,
sebab terlalu lama
aku tunggu dia tapi begini juga
jadi dia kan. :(
perlukah aku
blocked dia d facebook?
and tukar number phone?
ohhh nooooo.
tidak mungkin terjadi.
aku mau juga tau
apa dia buat, apa dia rasa
and sebagainya.
risau aku.
wewwwwwww!
terus bilang umi
"ditunggu orang yang tidak suka kau.
eee lain juga kau ni kak"
zzz
so mau tunggu siapa?
momom? 
yaakks =.=' 
ok sudahlah, mau rehat.
pening aku.
magrain pun datang tanpa diundang.
k byee :'(

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE