Instagram
Like A Dream
D'Boss!

Hello, Che here ;D Im an annoying girl so yeahh. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Be nice here, do visit do follow ;3



Entries About Linkies




Scream!



Ask me, maybe?


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
Menjadi Lebih Baik



Assalamualaikum && haii fellas :)
Hari ni hari isnin
&& last cuti.
Esok sekolah dah. ;D
Gambar kat atas tu abaikan
jelaa k :)
Tajuk entry tu mcm best kan?
Haha.
Act taklah best mana pun,
mau luahkan
perasaan sikit ni.
:'//
Act macam ni,
kan dulu aku ni
jajal a.k.a nakal
so bila sekarang
aku dah dikira berubah
lah ni kan,
jarang b'gaul dengan kawan2
aku yang nakal2 tu,
jarang turun pekan
jumpa boyfriend
&& kawan2 yang dari
sekolah lain tu.
Banyaklah lagi,
taknak cakap yang
lain2 tu,
nnti kena cakap bangga pula
nak buat mcm tu
dulu.
Harap korg faham2 jelah k.
Then,
sekarang aku ni
solatlah kan.
Lebih berada dirumah
&& lebih bagi
tumpuan kepada pelajaran
sebab nak PMR lagipun
mesti buat persediaan awal kan?
hmm,
ada juga suara2 sumbang
kedengaran
b'ckp pasal aku ni.
Dorg ckp aku berubah semata2
mau lulus PMR jer,
after that berubah
nakal balik.
Yekee?
Tapi aku tak pernah niat
mcm tu pun.
Mcm dorg tau?
I know lahh kan
mulut org tak boleh nak
ditutup.
Tapi ni terlampau bah.
Cakap aku pakai tdung besar,
panjang skrg if kat sekolah
tu nak minta perhatian
jer.
Aduii,
tell me first.
Nak minta perhatian siapa?
Nyehh!
Mulut tu biarlah baik sikit.
Org d sini yg
menanggung malu
kena cakap2,
menanggung sakit hati
kena buat begini.
Anyway,
mudah2an dibukakan
hati "mereka2"
yang bercakap mcm ni.
Amin. :(
Aku bukan apa,
aku berubah sebab nak
jadi lebih baik dari dulu,
nak buat yang terbaik
buat family aku,
kawan2 aku,
guru2 aku &&
orang lain.
Kalau aku tak dapat
nak buat parents aku bangga
dengan aku dari segi
pelajaran,
atleast aku dapat bagi dorg
bangga dari segi
pemikiran aku yang mau berubah.
Mau dengar cakap
sudah sekarang,
mau berusaha untuk berubah
kearah positif.
Ndaa kisah sudah mau pakai
baju besarkah,
seluar besarkah
yang penting parents aku
bangga aku
mau berubah even
secara mengejut.
Nakal, tiba2
minta buku belajar sembayang.
Act tau sudah cuma lupa2.
Haha, :D
K lahh nak out.
Azan dah,
nak g solat dulu.
Ada time aku update lagi.
Thankyou kepada yang sudi baca. :)
May ALLAH bless us. Amin ~

Labels: , ,


REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE