Instagram
Like A Dream
D'Boss!

Hello, Che here ;D Im an annoying girl so yeahh. Hate me? Go on then. Keep hatin' ♥ Be nice here, do visit do follow ;3



Entries About Linkies




Scream!



Ask me, maybe?


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   
Chak chak .

ASSALAMUALAIKUM . :) HELLO . :D

Harini tetiba seja rasa mahu buat entry . 
Padahal penat && malas . Haha ;DD
Okayy , aku ndaa tahu mahu type apa kan . 
Tapi just mahu cakap sikit lahh .
Kenapa aa tadi aku publish blogger kawan aku sebab dia minta tolong
supaya kena follow . 
Yalah , dia lagi awal buat blogger dari aku , dia dari 2010
lagi , aku 2010 juga tapi hujung tahun , 
dia awal tahun . Dia ndaa berani langsung
publish or shared link blog dia sama umum sebab malu or whatever she think lah
kan manalah kita tahu kan ? 
Haha , so aku tolong shared supaya kena follow &&
ramai juga ni yang comment minta kena follow balik . 
Aku follow juga guna blog aku lah
tapi sepatutnya dorang follow juga kan blog kawan aku tu ? 
Tapi ni tiada langsung , 
before publish 4 followers , after publish still 4 followers . 
What the "world" ? HAH HAH HAH ! :/
Marah okayy , mati mati aku fikir dorang follow kawan aku , 
rupanya dorang hanya 
comment && mengharapkan followers . 
Daaa ! Wanna my hand or my leg or my lappy ? 
(untuk menampar) ! Grrrrr =.=' geramm okayy . 
Padahal time aku nak follow balik
tuh pun followers dorang memang dah banyak pun . 
Tolonglah , kesian sikit kat kawan
aku ni . Eee ! Kepada yang tidak mempunyai sikap or sifat sebegini rupa TAHNIAH :) 
tetapi bagi mereka mereka yang mempunyai sikap or sifat sebegini rupa TAKZIAH :) 
anda paling pandai . 
Hanya tahu shared link blog untuk tambah followers . 
Yaiie ! peeliisssssleeeerrr . nak TERmuntah dohh .
Okayy . Bukan apa , maybe korang
obsess sangat kot ngan followers banyak banyak 
tuh kan ? Hmm , blog lama aku dah nak
sampai 200 tapi aku sanggup tukar blog baru sebab
rasa tak selamat kat blog lama && ada masalah masalah
tertentu . Hahaha , tak kesahh .
Masih sanggup followers dari ZERO balik .
Sekarang dah 80 lebih .
Naa , orang cakap .
Kalau kita adil , akan dapat lumayan .
Kalau tak adil , adalah balasannya nanti .
Kan ?
Okayy follow jap kawan aku ni .
Kesian dia . :)

Labels: , ,


REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE